Οι μαθητές του σχολείου μας επισκεύθηκαν το υδραγωγείο του χωριού, ώστε να εξοικειωθούν με τους τρόπους συλλογής, αποθήκευσης και διανομής του πολύτιμου αγαθού του νερού στην κοινότητα.





Οι μαθητές του σχολείου μας επισκεύθηκαν το υδραγωγείο του χωριού, ώστε να εξοικειωθούν με τους τρόπους συλλογής, αποθήκευσης και διανομής του πολύτιμου αγαθού του νερού στην κοινότητα.





Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγίου μας, τηρώντας το έθιμο των «Χελιδονισμάτων», είπαν τα κάλαντα της Άνοιξης, σκορπίζοντας χαρά στους κατοίκους του χωριού!















